پیلوت
عـکس های طنزو مطالب علمی و...

موقطا عکس نمایش داده نمیشود

 

سیو وکدهای تقلب بازی gta5                  در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:کدتقلب,تقلب,سیو,save,ترینر,جی تی ای5,gta5,[d jd h,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

از تاریخ1390.4.23  شروع به پیدا کردن کد های تقلب سیو و راهیابی بازی ها کردم اگر شما دنبال راهیابی قدم به قدم هر بازی هستید به من پیا بدید  

 

 

موقطا عکس نمایش داده نمیشود

 

              در ادامه ی مطلب راهنمای قدم به قدم بازی biohazard(رزیدنت اویل4)رو گذاشتم



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

تصاویر فوق العاده از بازیگران قهوه تلخ ادامه ی تصاویر در ادامه ی مطلب

موقطا این عکس نمایش داده نمیشود


موقطا این عکس نمایش داده نمیشود

 موقطا این عکس نمایش داده نمیشود

این مطلب مخصوص عضو هاست لطفا اول عضو بشید خیلی راحته!!!



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

یک روز صبح، چنگیزخان مغول و درباریانش برای شکار بیرون رفتند. همراهانش تیرو کمانشان را برداشتند و چنگیزخان شاهین محبوبش را روی ساعدش نشاند. شاهین از هر پیکانی دقیق تر و بهتر بود، چرا که می توانست در آسمان بالا برود و آنچه را ببیند که انسان نمی دید.
آن روز با وجود تمام شور و هیجان گروه، شکاری نکردند. چنگیزخان مایوس به اردو برگشت، اما برای آنکه ناکامی اش باعث تضعیف روحیه ی همراهانش نشود، از گروه جدا شد و تصمیم گرفت تنها قدم بزند...




ارسال توسط محمدتقی قندیلی

زاهد و درویشی که مراحلی از سیر و سلوک را گذرانده بودند و از دیری به دیر دیگر سفر می کردند، سر راه خود دختری را دیدند در کنار رودخانه ایستاده بود و تردید داشت از آن بگذرد. وقتی آن دو نزدیک رودخانه رسیدند دخترک از آن ها تقاضای کمک کرد. درویش بی درنگ دخترک رابرداشت و از رودخانه گذراند.
دخترک رفت و آن دو به راه خود ادامه دادند و مسافتی طولانی را پیمودند تا به مقصد رسیدند. در همین هنگام زاهد که ساعت ها سکوت کرده بود خطاب به همراه خود گفت:«دوست عزیز! ما نباید به جنس لطیف نزدیک شویم. تماس با جنس لطیف برخلاف عقاید و مقررات مکتب ماست. در صورتی که تو دخترک را بغل کردی و از رودخانه عبور دادی.» درویش با خونسردی و با حالتی بی تفاوت جواب داد: « من دخترک را همان جا رها کردم ولی تو هنوز به آن چسبیده ای و رهایش نمی کنی.»




ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

عکس

 

 

آیا می دانید برنامه های جاسوسی نیز می توانند هر از گاهی مفید واقع شوند ؟! ممکن است در برخی موارد کاربرانی در یک کامپیوتر قصد تخریب داشته باشند که در این موارد برنامه های جاسوسی می تواند جوابگوی تمام سوال ها باشد و شخص خرابکار را با کاری که کرده است نمایان کند. یکی از این برنامه ها نرم افزار Award Keylogger می باشد که آخرین ویرایش ارائه شده آن است و به راحتی می تواند بر روی هر رایانه ای نصب شده و سپس به صورت نامرئی اطلاعات را ثبت و ضبط کند و به هر نحوی که شما بخواهید در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت اطلاعات جاسوسی از طریق این Software می توانید برنامه را جوری تنظیم کنید که تمام اطلاعات ضبط شده در یک پک برای شما ایمیل شود، البته این نرم افزار امنیتی تنظیمات دیگری نیز دارد که به راحتی می توانید در آن نحوه دریافت اطلاعات را به هر صورت که بخواهید تغییر دهید.
این نرم افزار ثبت و نظارت اعمال کاربر به این صورت کار می کند که تمام کلید های به کار برده شده بر روی کیبورد، کلیک های موس، برنامه های اجرایی، عملیات دستکاری و تنظیمات و غیره را به طور کامل ضبط می کند، از دیگر امکانات این نرم افزار کی لاگر می توان به حساسیت به ورود کلمات اشاره کرد که به این صورت تنظیم می شود که اگر کاربری کلمه مورد نظر شما به مانند تخریب را تایپ نمود از همین لحظه یک عکس گرفته شده و در میان اطلاعات ارسالی برای شما ارسال می شود.

ادامه ی مطلب

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

عکس

 

نرم افزار های مختلفی برای مقابله با جاسوسی ها ارایه گشته است ولی این جاسوسی ها ممکن است از طریق افرادی صورت گیرد که نزدیک شما هستند و به رایانه ی شما دسترسی دارند یا راه حلی برای شناسایی نشدن از طریق آنتی ویروس ها پیدا کرده اند. ما نرم افزار محافظ GiliSoft Exe Lock 2.0 که آخرین نسخه ی ارایه ی شده آن می باشد این کار را برای شما ممکن خواهد ساخت.
با این نرم افزار قفل نرم افزاری به راحتی می توانید بر روی فایل های Exe که همان فایل های اجرایی و نرم افزار های شما محسوب می گردند رمز گذاری کنید و اشخاصی که رمز را داشته باشند بتوانند از این فایل ها استفاده کنند. این نرم افزار از سیستم های 32 و 64 بیتی پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و به راحتی می تواند با داشتن سخت افزای ساده از سیستم و فایل های اجرایی شما محافظت نماید.

            

عکس



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

دوستان عزیز سلام در این قسمت من ویدیو کلیپی طنزی از یکی از خوانندگان پیدا کردم و برای دانلود گذاشتمش.

پسورد هم نداره برای دانلود کلیک کنید.

لطفا نظر هم بدید.

                                                                                دانلود 




تاریخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:عکس جالب,عکس متحرک,عکس خنده دار,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:عکس جالب,عکس متحرک,عکس خنده دار,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

اگر رم دستگاه شما پايين است مي توانيد مقداري از هارد ديسک را به عنوان رم معرفي کنيد که اينکار باعث افزايش سرعت کامپيوتر شما و جلوگيري از هنگ شدن آن مي شود. بر روی My Computer کلیک راست کنید . و در این قسمت Properties را کلیک کنید. وارد پنجره Properties System می شوید . که از زبانه های گوناگون تشکیل شده در این قسمت زبانه Advanced را بزنید.در قسمت Performance گزینه Settings را کلیک کنید .وارد قسمت Options Performance می شوید . در این قسمت نیز زبانه Advanced را انتخاب کنید. در قسمت Virtual memory گزینه Change را انتخاب کنید .در این قسمت مقدار رمی را که بطور پیش فرض انتخاب شده را مشاهده می کنید . معمولا در رم های 256 این مفدار بین 768-384 متغیر است . که 384 حداقل و 768 حداکثر می باشد . درایوی را که می خواهید در آن مقدار فضایی را اختصاص به رم دهید انتخاب کنید . گزینه Custom size را فعال کنید . اندازه های خود را در این قسمت وارد کنید . بعد کلید Set را فشار دهید و تمامی پنجره های باز شده را Ok کنید . در صورت امکان کا مپیوتر خود را Restart کنید .




ارسال توسط محمدتقی قندیلی

1. وارد Control Panel شويد و سپس بر روي System كليك كنيد .
2. در زبانه Advanced بر روي error reporting کليک کنيد .
3. Disable error reporting را انتخاب کنيد و سپس بر روي OK كليك كنيد .
4. سپس كامپيوتر را Restart نماييد .




ارسال توسط محمدتقی قندیلی

دستورات کوچک برای اجرای برنامه های ویندوزی
 


دستور control = باز کردن Control Panel

دستور sndrec32 = اجرای برنامه Sound Recorder

دستور sndvol32 = اجرای ابزار Sound Control

دستور pbrush = اجرای برنامه Paint



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

تمام افرادي كه با سيستم ويندوز كار كرده اند به احتمال زياد با پيام معروف صفحه آبي رنگ مرگ (blue screen of death) مواجه شده اند .اين صفحه كه به جز كاراكترهاي سفيد رنگ آن، يكدست آبيرنگ است، به شما در مورد از كار افتادن سيستم هشدار مي دهد .يكي دو راه حل نيز در اين پيام به شما پيشنهاد مي شود .اگر خوش شانس باشيد، كافي است كه سيستم را دوباره راه اندازي كرده وكارهايي را كه دفعه قبل نتوانستيد ذخيره كنيد، دوباره انجام دهيد .در عين حال ممكن است با يك مورد اختلال عمده در سيستم خود مواجه شويد، به عبارت ساده تر، پيام صفحه آبي رنگ مرگ يك هشدار جدي است كه به شما مي گويد، كامپيوترتان در اثر خطا از كار افتاده است .در سيستم MACOSيك صفحه نمايش خالي حاوي يك كادر متن كوچك، با تصويري از يك بمب با فيوز روشن، ظاهر ميشود.البته اين صفحه ناخواسته هنگامShut down ، دليل از كار افتادن سيستم را به اطلاع شما ميرساند .معمولا اطلاعات مربوط به حافظه RAM سيستم شما روي صفحه نمايش به شكل كد ظاهر مي شود .به كمك اين اطلاعات، علت از كار افتادن سيستم خود و نيز نحوه جلوگيري از تكرار آن در آينده را متوجه خواهيد شد.....                    



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:عکس,عکس جالب,ترجمه ی دقیق2,3,ترجمه,دقیق,,2,3,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

مسنجر بیولکس مسنجری مانند یاهو مسنجر است که از طریق این مسنجر میتوان با افراد دیگر انلاین شد و بصورت چت و تصویری و صوتی ارتباط برقرار کرد برای دانلود این مسنجر به ادامه ی مطلب بروید

ادامه ی مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:مسنجر,مسنجر بیولکس,بیولکس,دانلود,نرم افزار,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

حدود 30 سال قبل انتشارات يونيورسال كتاب هاي زيبا بزرگ رنگي و جذابي را با نام ماجراهاي تن تن و ميلو روانه بازار نمود كه طي مدتي كوتاه توانست جاي خود را ميان كودكان و نوجوانان باز كند.وبدين شكل تن تن وارد ايران شد.چاپ عالي كيفيت خوب كاغذ و ترجمه بي نقص متن فرانسوي به علاوه طبيعت كتابها موجب شد كه در بسياري از خانه ها حداقل يك كتاب تن تن پيدا شود.كتابهايي كه در هر خانواده دو سه نسل آنها را خوانده اند و از آنها لذت برده اند.لذت دراز كشيدن در يك بعدازظهر گرم تابستان و خواندن كتابهاي تن تن لذتي غير قابل وصف است.متاسفانه بعد از انقلاب چاپ اين كتاب ها متوقف گشت و براي سال هاي سال پيدا كردن اين كتاب ها به خصوص براي كساني كه كلكسيونشان ناقص بود به يك رويا تبديل شد.اما چندي پيش مجددا اين كتاب ها اجازه چاپ يافت و چند انتشاراتي مختلف از جمله نشر تاريخ و فرهنگ و انتشارات زرين اقدام به چاپ اين كتاب ها نمودند.كتاب هاي چاپ شده توسط انتشارات زرين از كيفيت چاپ و ترجمه قابل مقايسه با يونيورسال برخوردار نيست و درواقع تجديد چاپ كتاب هاي ونوس با ترجه اسمرديس مي باشد(هر چند كه مدتي است كتاب هاي زرين نيز با تر جمه جديد و چاپ بهتري ارائه مي گردد) البته نشر تاريخ و فرهنگ و در ادامه رايحه انديشه توانسته اند كه اين كتاب ها را با كيفيتي بهتر و ترجمه اي مناسب ارائه دهند كه ترجمه آن از روي متون انگليسي مي باشد و همانطور كه مي دانيد انگليسي ها علاقه زيادي به تغيير اسامي دارند.بنابراين ميلو به برفي و تورنسل به كلكولوس و ... غيره تبديل مي شوند! البته كتابهاي هر دو انتشارات با استقبال خوبي مواجه گشته اند زيرا از قديم گفته اند لنگه كفش در بيابان غنيمت است

دانلود داستان مصور تن تن و فرار از شوروی در ادامه ی مطلب

ادامه ی داستان ها در آینده....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:عکس,عکس جالب,عکس خنده دار,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

- آلبرت انیشتن: در کودکی دچار بیماری دیسلسیک بود. یعنی معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درست تشخیص نمی داد. معلم آلبرت انیشتن او را عقب مانده ذهنی، غیر اجتماعی و همیشه غرق در رویاهای احمقانه توصیف می کرد، ضمنا وی دوبار در امتحانات کنکور دانشگاه پلی تکنیک زوریخ مردود شد!!

۲- توماس ادیسون: که معلمانش از آموزش او در مدرسه عاجز مانده بودند در تمام طول تحصیل کم ترین نمره ها را از درس فیزیک می گرفت ولی همین شخص بعدها موفق شد.....

 

                                                                    



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

در روزگار قدیم، پادشاهى سنگ بزرگى را که در یک جاده اصلى قرار داد..
سپس در گوشه‌اى قایم شد تا ببیند چه کسى آن را از جلوى مسیر بر می‌دارد.
برخى از بازرگانان ثروتمند با کالسکه‌هاى خود به کنار سنگ رسیدند، آن را
دور زدند و به راه خود ادامه دادند. بسیارى از آن‌ها نیز به شاه بد و
بیراه گفتند که چرا دستور نداده جاده را باز کنند. امّا هیچیک از آنان
کارى به سنگ نداشتند...


سپس یک مرد روستایى با بار سبزیجات به نزدیک سنگ رسید. بارش را زمین
گذاشت و شانه‌اش را زیر سنگ قرار داد و سعى کرد که سنگ را به کنار جاده
هل دهد. او بعد از زور زدن‌ها و عرق ریختن‌هاى زیاد بالاخره موفق شد.
هنگامى که سراغ بار سبزیجاتش رفت تا آن‌ها را بر دوش بگیرد و به راهش
ادامه دهد متوجه شد کیسه‌اى زیر آن سنگ در زمین فرو رفته است. کیسه را
باز کرد پر از سکه‌هاى طلا بود و یادداشتى از جانب شاه که این سکه‌ها مال
کسى است که سنگ را از جاده کنار بزند. آن مرد روستایى چیزى را می‌دانست
که بسیارى از ما نمی‌دانیم!
....هر مانعى، فرصتى




تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:داستان,داستان کوتاه,مانعی در مسیر,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

 در روزگارى که بستنى با شکلات به گرانى امروز نبود، پسر ١٠ ساله‌اى وارد
قهوه فروشى هتلى شد و پشت میزى نشست.. خدمتکار براى سفارش گرفتن سراغش
رفت.


- پسر پرسید: بستنى با شکلات چند است؟


- خدمتکار گفت: ۵٠ سنت
پسر کوچک دستش را در جیبش کرد، تمام پول خردهایش را در آورد و شمرد. بعد پرسید:
- بستنى خالى چند است؟
خدمتکار با توجه به این که تمام میزها پر شده بود و....

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

روزی مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار
پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد: من کور هستم لطفا کمک کنید .
روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه د ر
داخل کلاه بود..او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور
اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت ان را برگرداند و......

                                                                             



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:مرد کور,داستان,داستان کوتاه,خواندنی,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود .

پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید
: جاسوس می فرستید به جهنم!؟

از روزی که این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و
جهنمیان را هدایت می کند و....

حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است: با چنان عشقی زندگی کن
که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز
گرداند.




ارسال توسط محمدتقی قندیلی

به حضرت موسی (ع) وحی شد که شش چیز را در شش جای قرار دادم، مردم در شش‌جای دیگر به دنبال آن می‌گردند:۱- من آسایش را در بهشت خلق کردم، مردم در دنیا به دنبال آن می‌گردند.۲- من رفعت و بزرگی را در تواضع قرار دادم، مردم در تکبر آن را می‌جویند.۳- من عزت را در بیداری شب قرار دادم، مردم در دربار سلاطین طلب می‌کنند.۴- من دعای مستجاب را درغذای حلال قرار دادم، مردم در سروصدا دنبال می‌کنند.۵- من علم را در غربت قرار دادم، مردم در وطن جست‌وجو می‌کنند.۶- من رضای خود را مخالفت با نفس قرار دادم مردم انرا در نفس خود جستجو میکنند.




تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:داستان,داستان کوتاه,گمشده,خواندنی,,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:عکس,عکس جالب,عکس طنز,عکس خنده دار,عواقب تندروی,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:طرز صحیح,عکس ,عکس جالب,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

 




تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:مردعنکبوتی 4,عکس,عکس جالب,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

وبلاگ پیلوت به مدت 9 روز آپدیت نمیشود




تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

دانلود اهنگ جدید مجید یحیایی بنام تسکین برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:مجید یحیایی,Hik',آهنگ,اهنگ,آهنک صوتی,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی
 

ویروس FUNNY در واقع نرم افزاری است که به هیچ عنوان برای سیستم شما مشکل بوجود نمی آورد و  همانطور که از اسمش پیداست فقط برای شوخی با افراد است توضیحات بیشتر و دانلود فایل در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:ویروس ,,dv,s,nhkg,n ,dv,s,nhkg,n,دانلود,دانلود ویروسfunny,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی




تاریخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:برنزه شدن,عکس,عکس جالب,عکسgif,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

برای دانلود بازی های فلش با حجم کم به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:بازی های فلش,بازی,دانلود,,,,
ارسال توسط محمدتقی قندیلی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 159
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 114573
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


 
نام :
ایمیل :
ادرس سایت / وبلاگ :
عنوان پیام :
متن پیام :
Powered by zirebaran.org